تولید انواع جامبوبگ به روایت مدیر مجموعه تافته بافت آقای مهندس تره کار

راهنما 09129474073

ساختار تولید انواع جامبو بگ چگونه است ؟

در این مطلب جناب آقای مهندس تره کار قائم مقام مدیر شرکت مینو لفاف تافته بافت به معرفی انواع جامبوبگ های صنعتی برای حمل و نقل، نگه داری و انبار محصولات فله ای می پردازند. در این ویدیو می توانید با مطالب مفیدی روبرو شوید و متن صحبت های ایشون را نیز در ادامه مقاله آورده ایم.

 جامبو بگ که در این ویدیو میبینید همان کیسه های بزرگ از جنس پروپیلن هستند یعنی تار و پود این کیسه ها و پارچه آنها از جنس پروپیلن تولید شده اند. کیسه جامبو می تواند یک لایه پلی اتیلن هم داشته باشد. کلمه تجاری پلی اتیلن همان نایلونه. پلی اتیلن را با حروف انگلیسی PE و پروپیلن را با حروف انگلیسی PP بیان می کنند.

کیسه می تواند یک لایه پروپیلن یا پلی اتیلن داشته باشد یا نه و همچنین می تواند دو لایه پروپیلن یا پلی اتیلن داشته باشد یا نه.

کیسه جامبو بگ چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟

مشخصات کیسه بگ جامبو به سفارش مشتری بستگی دارد که داخلش چه موادی میخواد بریزد. از جمله مشخصات مورد نظر مشتری عبارت است از:

  • کیسه چاپ داشته باشد یا نه؟
  • تسمه کیسه چه رنگی باشد؟
  • تسمه دوبل داشته باشد یا ساده؟
  • نخ دوخت آن چه رنگی باشد؟
  • قیف در زیر آن وجود داشته باشد؟
  • مکانیزم محافظتی برای آن دوخته شود یا نه؟

مکانیزم تخلیه و مکانیزم شارژ در صنعت تولید انواع جامبو بگ چیست؟

استفاده  کننده در نهایت میخواهد که کیسه را تیغ بزند تا محصولات موجود در آن را از داخل کیسه خارج کند. بعضی از مشتریان می گویند که تیغ نزنیم و در عوض از قیف برای مکانیزم  تخلیه بهره ببریم.

مکانیزم شارژ یا همان Load و بارگیری برای پر کردن کیسه ها کاربرد دارند. کیسه به زیر سیلو می رود و محصول داخل آن ریخته می شود. تولید کننده ها محصولاتشون را به صورت فله ای داخل جامبو می ریزند. برای خرید کیسه وکیوم برنج و   کیسه یکبار مصرف تماس بگیرید. محصولات فله ای نظیر نمک، سیمان، گرانول های پلاستیکی، خاک سنگ، خاک معدن ،گوگرد و آهک به داخل کیسهاز طریق مکانیزم شارژ ریخته می شود.

عوامل موثر در کیسه دوزی و طراحی کیسه های بزرگ

کیسه دوزی و آماده کردن و تولید کیسه در زیر شاخه های صنایع بسته بندی قرار می گیرد. شرکت ایزو برای دوخت و تست کیسه بگ جامبو یک سرفصل جداگانه ای دارد و هر سال هم revision بهش میزند زیرا صادرات محصول مسئله مهمی است و اینکه این محصول در چه کیسه ای ریخته شود و بارگیری و حمل شود.

نحوه حمل و نقل کیسه های بیگ بگ حمل کننده محصولات صادراتی

کیسه توسط لیفتراک بلند می شود و با تریلی تا بندرگاه جابجا می شود. لیفتراک در بندرگاه آنها را تخلیه می کند. جرثقیل بیگ بگ ها را بلند کرده و داخل کشتی ، میگذارد. پس از رسیدن کشتی به مقصد، جرثقیل کیسه ها را 5 تا 5 تا بلند می کند و لیفتراک آنها را در تریلر بار می کند و به مصرف کنندگان  بار ارسال می شود.

 1-ظرفیت کیسه و تحمل وزن بالای محصول توسط تسمه و کیسه

تسمه های کیسه های بزرگ و دوخت و دوز آنها باید به گونه ای باشد که تحمل وزن محصول و جابجایی و چندین بار بلند شدن را داشته باشند. کیسه ها از 700-800 کیلوگرم تا 5000 کیلوگرم ظرفیت دارند . ظرفیت کیسه با توجه به اینکه مشتری چه محصولی میخواهد داخل آن بریزد، کحا می خواهد آن را ببرد، چطوری می خواهد از آن استفاده کند تعیین می شود.

2-مشخصات مورد نظر مشتری

این شرکت به عنوان دوزنده کیسه مانند کت و شلوار دوزها انجام وظیفه می کند. یک نفر پاهای لاغری دارد پس شلوارش تنگ تر باید باشه و یک نفر دیگه بالا تنه بزرگی دارد پس کت و لباس بزرگتری لازم دارد. کت و شلوار با توجه به مشخصات مشتری دوخته میشود و کیسه هم با توجه به مشتری و محصول مورد نظر او دوخته می شود. اینکه کیسه ها از قبل دوخته و آماده فروش شوند کار درستی نیست و ما محصولاتمون را با توجه به مشخصات موردنظر مشتری آماده می کنیم.

پارچه ای که در حال دوخت آن هستیم گرماژهای متفاوتی دارد و نخ ها هم همینطور گرماژ متفاوتی دارند.

تسمه ای که دوخته شده است ضخامت، عرض، جنس و رنگ متفاوت دارد

مکانیزم بارگیری و تخلیه متفاوت می تواند باشد

اسامی مختلف جامبوبگ در دنیا

جامبو بگ یا همان کیسه بزرگ با اسامی مختلفی در دنیا شناخه می شود. Big Bag بیگ بگ نام جامبو بگ Jumbo Bag در ایران و سوپر سک Super Sack  در آمریکا  مورد استفاده قرار می گیرند.

واژه FIBC مختصر شده عبارت Flexible Intermediate Bulk Container توسط اروپایی ها و خارجی ها برای جامبو بگ استفاده می شود.

بازارهای هدف برای فروش کیسه بگ جامبو و رقبای ما

بازرگانان ایران و عرب زبان از بازارهای هدف ما هستند که جامبوبگ را به انگلیسی سرچ میکنن تا تولیدکنندگان آنها را پیدا کنند. رقبای ما برای فروش محصولاتمان به بازرگانان خارجی دوزنده های هندی و ترک هستند.

ما برای فروش کیسه بگ جامبو بازار خیلی خوبی در حوزه خلیج فارس، دریای خزر و کشور عراق داریم که دوست دارند از ایران خرید کنند. یک بازار خیلی خوب دیگر در شرایط سیاسی فعلی کشور روسیه است که در صورتیکه قراردادبا ایران داشته باشند معاف از مالیات می شوند.



جامبوبگ تک و دو حلقه کیسه تک دو دسته

کد-محصول x4543

تومان 55.000

خرید و قیمت جامبوبگ تک و دو حلقه برای نگه داری،حمل و جابجایی محصولات پودری فله ای و مواد معدنی در صنایع مختلف .. در ابتدا یک توضیح مختصر و جامع در رابطه با جامبوبگ به شما کاربران و استفاده کنندگان ارائه میکنیم.جامبوبگ تک و دو حلقه وسیله ای بسیار کاربردی برای نگه داری،حمل وجابجایی محموله هایی با تناژ بالا میباشد ...ادامه مطلب

ضریب ایمنی جامبوبگ خرید بیگ بگ

چرا ضریب ایمنی جامبوبگ مهم است؟ در بررسی مقاومت بیگ بگ ها چه عواملی تاثیر گذارند؟ خرید بیگ بگ با بهترین ضریب ایمنی با تماس تلفنی و آنلاین در کوتاه ترین زمان .. جامبوبگ کیسه ای بسیار بزرگ و منعطف از جنس پلی پروپیلین است. این کیسه به دو صورت لمینت دار (لامینه) و غیرلمینت(بدون لامینه)،با توجه به نوع مصرفی ...ادامه مطلب

در دسترس مصرف کنندگان قرار میگیرد. مزایای به کارگیری ترموپلاست در کیسه ها ترموپلاست به کار رفته در بافت کیسه های جامبوبگ باعث افزایش مقاومت و استقامت کیسه ها در برابر گرما،تابش افتاب،اشعه ماوراءبنفش می شود بنابراین محموله دچار تغییرات شیمیایی نمی شود و در برابر سرما نیز دچار یخ زدگی و تخریب تخواهد شد. دلیل انعطاف کیسه ها ترموپلاست موجود در بافت کیسه ها میباشد. نکات مهم خرید جامبوبگ مصرف کنندگان جامبوبگ پیش از انتخاب و خرید بیگ بگ به چندین نکات مهم باید دقت و توجه کنند: سایز واندازه مصرفی گنجایش باربری مصرفی مدل ونوع مصرفی ماده خام (مواداولیه) مصرفی دما محیط و مکانی که جامبوبگ در ان قرار میگیرد نکته بسیار مهم و قابل توجه ای که در زمان خریدجامبوبگ بسیار حائزاهمیت میباشد ضریب ایمنی جامبوبگ ها میباشد. تولیدکننده باید باتوجه به گنجایش و ظرفیت ،کیسه ها دارای ضریب ایمنی بالا تولید کند. ضریب ایمنی جامبوبگ چیست؟ ضریب ایمنی کیسه های بزرگ نشان دهنده مقدار ایمنی محموله ها در فرایند حمل و نقل و جابجایی هستند. برای استعلام قیمت اسلینگ بگ تماس تلفنی بگیرید.  انواع کیسه های بیگ بگ از الیاف و الگوهای دوخت و دور خاصی شکل گرفته اند و یک بار مصرف و چند بار مصرف بودن آنها در میزان مقاومت جامبوبگ نقش دارند بنابراین ضریب ایمنی جامبوبگ ها متفاوت است. جامبوبگ هایی که به صورت یک بار مصرف بوده با ضریب ایمنی 5/1 برای یک بار حمل و جا به جایی محموله ها کاربرد دارند. جامبوبگ هایی که به صورت چندبار مصرف بوده با ضریب 6/1 و بهره گیری ایمنی اثبات شده این مدل ها برای حمل وجا به جایی محموله ها است. جامبوبگ هایی که به صورت چندبار مصرف بوده با ضریب بسیار بالا 8/1 بهره گیری ایمنی اثبات شده انها برای چندین بار حمل وجابه جایی محموله ها میباشند.ا ین جامبوبگ ها که برای حمل وجابه جایی مواد پر خطر میباشند که بر پایه قوانین تعیین شده سازمان ملل متحد میباشند.این مدل جامبوبگ ها از کیفیت و خصوصیات خاصی بوده که با رعایت قوانین وتوصیه های سازمان ملل متحد تولید ومتناسب برای حمل و جابه جایی محصولات پر خطر میباشند.) در پایان بر طبق استاندارد ISO 21898(2004)هرگز بلندی چامبوبگ های تولید شده نباید از دو برابر کوچکترین بدنه ی کف جامبوبگ بیشتر باشد. اگر مقاومت جامبوبگ و ضریب ایمنی آن پایین باشد، فرایند حمل و نقل محموله ها دچار مشکل می شود و خسارات جبران ناپذیری به بار شما تحمیل خواهد شد. شما می توانید با خرید بیگ بگ ها با ضریب ایمنی بالا و  کیسه جامبو بگ پالتی از شرکت ما با خیال راحت محصولات خود را جابجا کنید و صادرات انجام دهید. همواره برای خرید جامبو بگ پاسخگو نیازهای شما هستیم و کنار شما هستیم.

محاسبه سایز جامبوبگ ابعاد کیسه بیگ بگ

ید و فروش انواع جامبوبگ بیگ بگ پلی بگ و بیتو بگ شرکت مینو لفاف تافته بافت با بیش از دو دهه سابقه تولید کننده کیسه بگ جامبو برای اطلاع از محاسبه سایز جامبوبگ و ابعاد کیسه بگ موردنظرتان تماس بگیرید ارسال نمونه ها و کالاها به سراسر ایران در کوتاه ترین زمان .. در مقالات قبلی توضیحاتی جامع در ...ادامه مطلب

در رابطه با انواع جامبوبگ (بیگ بگ) به شما همراهان همیشگی ارائه شد.هدف از این مقاله ارائه توضیحات کامل درباره چگونگی محاسبه سایز انواع جامبوبگ است که مصرف کننده به ان نیاز دارد.مصرف کننده کیسه های جامبوبگ قبل از سفارش و خرید خود باید ابعاد کیسه بیگ بگ و سایز کیسه بگ جامبو خود را با اگاهی کامل انتخاب کند. نکات مهم خرید کیسه جامبو بگ مصرف کننده یا همان خریدار محترم اطلاعات لازم  و اگاهی کامل درباره ابعاد و سایز جامبوبگ را از طریق مشاوره گرفتن از متخصصین شرکتی که محصول را به آنها سفارش داده اند، بدست می آورد. کارشناسان فروش ما اطلاعات فنی لازم درباره انتخاب سایز جامبو بگ را در اختیار شما می گذارند. بهترین خرید کیسه جامبو بگ برای مصرف کنندگان آنها زمانی اتفاق می افتد که به یک سری نکات کلیدی هنگام خرید توجه کنید. اولین نکته:ابعاد کیسه بیگ بگ کیسه های جامبوبگ (بیگ بگ) در ابعاد و سایز های مختلف تولید و عرضه میشوند. ابعاد معمولی این کیسه ها 90 سانتی متر تا 2 متر با ارتفاع  90سانتی متر تا 120 سانتی متر میباشد.اما پر استفاده ترین کیسه جامبوبگ(بیگ بگ) در تمامی صنایع سایز 90 در 90 در 90 میباشد.ولی برخی از مصرف کنندگان جامبوبگی با ابعاد وسایز مورد نظر خود را لازم دارند که در این مواقع تولید کننده  به صورت سفارشی کیسه های جامبوبگ را تولید میکند. دومین نکته:گنجایش و ظرفیت جامبو بگ .کیسه های جامبوبگ توانایی بارگیری و جابجایی محصولات در تمامی صنایع را از 500 کیلوگرم تا 5 تن را دارد.مصرف کننده باید با در نظر گرفتن ظرفیت و گنجایش کیسه ها،سایز جامبوبگ خود را انتخاب و سفارش دهد. سومین نکته:محیط و فضای بارگیری و نگهداری مصرف کننده زمان سفارش باید از تولیدکننده در مورد فضای انبار و نگهداری  کیسهمشاوره بخواهد،زیرا کیسه های جامبوبگ باید با توجه به شرایط اب و هوایی(سرما و گرما)منطقه ای که نگهداری و جابجایی صورت میگیرد کیسه ها را تولید کند.شرایط اب و هوایی امکان دارد باعث تغییرات شیمیایی،فاسد شدن و در نهایت منجر به خراب شدن محصولات شود. معرفی دیگر عوامل مهم برای خریداران جامبو بگ موارد دیگری که در هنگام سفارش و خرید کیسه های جامبوبگ(بیگ بگ) باید به انها دقت شود: مواد اولیه استفاده شده در تولید کیسه ها نوع و مدل کیسه ها گرماژ نخ،نوع درب کیسه ها نوع ورودی و خروجی کیسه ها هریک از موارد فوق در تولید کیسه های جامبوبگ نقش بسزایی دارند. نایلون بسته بندی قندوشکر تولید و به فروش می‌رسد. قیمت جامبو بگ ها بر اساس سایز و نوع کیسه تعیین می شود. شما می توانید با تماس تلفنی و آنلاین با شماره بالای همین صفحه با کارشناسان فروش شرکت مینو لفاف تافته بافت از تولید کنندگان اصلی کیسه بگ جامبو در ایران ازسایز جامبوبگ و ابعاد کیسه بگ موردنظرتان مطلع شوید و ارسال نمونه های تولید شده در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

خرید تسمه جامبوبگ تسمه پلی پروپیلن

کد-محصول x4512

تومان 1000

تولیدکننده تسمه جامبوبگ و انواع تسمه پلی پروپیلن با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ارسال ب سراسر کشور .. در این مقاله قصد بر این داریم که شما همراهان همیشگی خود را با تسمه جامبوبگ (بیگ بگ) اشنا کنیم.همان طور که در مقالات پیشین شما همراهان و مصرف کنندگان را با جامبوبگ اشنا کردیم که کیسه هایی از جنس ...ادامه مطلب

گونی(پروپیلین ساخته شده از ترموپلاست) با انعطاف بسیار بالا برای نگه داری،حمل وجابه جایی محمولاتی با تناژ 500 کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم و همچنین تا حجم 3 مترمکعب میباشد. جامبوبگ (بیگ بگ) در سال 1993 میلادی توسط پژوهشگران اتریشی برای اولین بار تولید شده و به جهان صنعت جابه جایی و تجارت معرفی شده است .روزانه بیش از  1/4 میلیون تن محموله در جهان تجارت با جامبوبگ( بیگ بگ) جابه جا میشوند. جنس تسمه جامبو بگ چیست و چگونه تولید می شود؟  این تسمه یک رشته یا یک نوار با عرض 2 تا 15 سانتی متر است که از چند نخ در شکل تار و پود بافته شده است. این رشته نخ ها می توانند از نوع نخ پلاستیکی، نخ پلی پروپیلن و نخ مولتی فیلامنت باشند. جنس تسمه بیگ بگ از بافت تار و پود نخ هایی از نایلون پلی پروپیلین(pp-pet) , نخ مولتی فیلامنت میباشد که به وسیله دستگاه تسمه بافی(نواربافی) تولید میشود و به صورتی کار هم قرار میگیرند که انغطاف (کشش) ان ها بالا رود که هنگام جا به جایی توسط لیفتراک و جرثتقیل و نیروی زیادیی که به ان ها وارد میشود ،زود پاره و سائیده نشوند و توانایی حمل وجابه جایی محمولات تناژ بالا را داشته باشند. دستگاه تسمه بافی دارای 1 تا 8 چشمی است که در ایران معمولا بین 1 تا 4 چشمی میباشد که با گنجایش ، ظرفیت و امکانات دستگاه با عرض و طول سفارش مصرف کننده و با طیف سنج (گاماژ) متفاوت تولید میشود. بافت تسمه ها به صورت کج راه بوده که این نوع بافت(کج راه)باعت کشش تسمه ها میشود. ضخامت تسمه نقش بسیار مهمی بر مقاومت و استقامت تسمه ها دارد در کل هر چه گرماژ نخ بالاتر باشد مقاومت و استقامت تسمه ها نیز بالا میرود.این گونه تسمه ها به صورت رول های 4 تا 8 کیلوگرمی با عرض 4 تا 7 سانتی متری توسط کارخانه تولید میشود و وارد بازار میشود. کاربرد تسمه های جامبو بگ انواع تسمه های جامبوبگ در موارد زیر کاربرد دارند: حمل و نقل کیسه های جامبوبگ، پلی بگ و انواع کیسه های بزرگ بسته بندی تزئینی ورزشی  ایمنی و بهداشت عوامل تاثیرگذار در قیمت تسمه بیگ بگ ها سازه هایی(عواملی) که به طور کلی در کیفیت و قیمت تسمه بیگ بگ تاثیر گزارند: تعداد نخ های موجود در تار نوع نخ و ترکیب مواد پلیمری که در ساخت  تسمه استفاده میشود. گرماژ نخ (38 گرم بر متر.42 گرم بر متر.53 گرم بر متر.72 گرم بر متر) ضخامت و دینرنخ های تار و پودر انواع تسمه جامبوبگ از نظر اندازه، نوع نخ و گراماژ  تسمه ها از نظر اندازه، نوع نخ و گراماژ بسته به سفارش مشتری انواع مختلفی دارند. نوع نخ کیسه ها می تواند از جنس فیبرولیزه، پلی پروپیلن وگرانول باشد. اندازه تسمه در سایز های 4 سانتی، 5 سانتی و 7 سانتی متفاوت است که توانایی حمل و نگهداری بار 1000 کیلوگرم تا 5000 کیلوگرم را دارند گراماژ بر حسب گرم بر متر  از 38، 42، 52 و 72 گرم بر متر تفاوت می کند. بهترین نوع تسمه جامبو را از کجا بخریم؟ شرکت مینو لفاف تافته بافت به عنوان تولید کننده اصلی تسمه پلی پروپیلن یا تسمه جامبو بگ در ایران با سابقه چندین ساله در زمینه تولید کیسه های بیگ بگ، پلی بگ و اسلینگ بگ و تسمه فعالیت می کند. کیسه نایلونی و انواع تسمه پلی پروپیلن و کیسه های بزرگ با توجه به نیاز و سفارش مشتریان دوخت و دوز می شود و تحویل مشتری داده می شود. مقاومت بالای تسمه ها برای حمل و جابه جایی کیسه ها بسیار اهمیت دارند پس باخیال راحت از ما خرید کنید زیر از بهترین نخ ها و مواد اولیه و مکانیزم های دوخت بهره میبریم. شما می توانید جهت دریافت راهنمایی و یا مشاوره رایگان برای خرید و ثبت سفارش کیسه جامبوبگ یا تسمه آن همین الان با شماره بالای صفحه تماس بگیرید.