تولید و فروش انواع اسلینگ بگ حمل محموله های پاکتی و بسته بندی شده

فروش انواع اسلینگ بگ تسمه ای 8 بند

راهنما 09129474073

از دیرباز تا کنون برای جابه جایی و حمل محموله هایی بسیار بزرگ و سنگین بر روی کشتی ها در یازار از کیسه های بسیار بزرگ که توانایی حمل چنین محموله هایی را داشتند استفاده می کردند.امروزه و با پیشرفت علم در بازار تجارت، کیسه هایی جدید با کیفیت بیشتر و کاربردهای متنوع تر عرضه میشوند که با نام تجاری اسلینگ بگ معرفی میشوند. اسلینگ بگ وسیله ای تشکیل شده ار یک پارچه در کف و تعدادی تسمه در اطراف آن است که برای حمل و جابه جایی و صادرات دریایی محموله هایی پاکتی طور استفاده می شود .

نگهداری و جابجایی محموله پودری و پاکتی با اسلینگ بگ

محموله پاکتی شامل مواد زیر می شود:

  • کود
  • خوراک دام و طیور
  • مصالح ساختمانی (گچ. سیمان.خاک. شن و ماسه و....)

مشخصات مدل های مختلف اسلینگ بگ

.ویژگی بارز اسلینگ بگ نداشتن بدنه است که باعث جابه جایی هرچه راحت تر محموله های بسیار سنگین با جرثتقیل میشود. اسلینگ بگ در 2 نوع در بازار تجارت موجود میباشد.در این مقاله قصد داریم که شما عزیزان را با 2 نوع اسلینگ بگ اشنا کنیم.

اسلینگ بگ نوع اول 8 بند

بیگ بگ 8 بند است. از این مدل اسلینگ بگ میتوان در دفعات زیاد برای بارگیری.حمل وجابه جایی استفاده کردو به واقع میتوان گفت که این مدل ار اسلینگ بگ یکبار مصرف نمی باشد. این محصول در جابه جایی محموله پاکتی و بسته بندی شده مانند شن و ماسه .سنگ .سیمان و گچ استفاده کرد.

 اسلینگ بگ تسمه ای نوع دوم

از این مدل اسلینگ بگ تسمه ای میتوان برای محموله هایی استفاده که به صورت کیسه ای در کارخانجات بسته بندی شده اند و اماده برای صادرات دریایی میباشند که چنین کیسه هایی را با چنین اسلینگ بگی حمل و جابه جا میکنند. برای اطلاع از مزایای حمل بار با جامبو یک مقاله مرتبط را جستجو کنید. به دلیل شکل و ساختار اسلینگ بگ (نداشتن بدنه و دارای کفی سفت و تسمه هایی در 4 طرف کفی دوخته شده اند)محموله ها با حداقل زمان و ایمنی کامل جا به جا میشوند.در جابه جایی با اسلینگ بگ به دلیل استفاده از اسلینگ(سیم بکسل یا طنابی از جنس فلز)،زنجیر و تسمه های مصنوعی وعدم استفاده از طناب های گیاهی،نایلونی و کنفی ضریب خطا و اسیب به محموله ها در حین جابه جایی از بین رفته است.

تولید و فروش انواع اسلینگ بگ و بیگ بگ ها

این شرکت در زمینه تولید انواع جامبو بگ و فروش انواع اسلینگ بگ و جامبو بگ ها فعالیت می کند. کافی است شما ویژگی های کیسه مورد نظرتان و محموله خود را به ما بگویید تا بهترین کیسه با پایین ترین قیمت جامبو یک را در کمترین زمان دریافت کنید.   خرید کیسه بیگ بگ آسان به همراه ارسال به تمام نقاط ایران. همه روزه سفارشات مشتری های خود را ثبت و تولید میکنیم و ارائه دهنده بهترین خدمات فروش اسلینگ بگ و نایلون و کیسه در ایران هستیم. جهت ثبت سفارش با شماره بالای  همین صفحه از سایت تماس بگیرید.