فروش انواع مختلف کیسه وکیوم برنج|جامبوبگ برنج نایلونی پلاستیکی

فروش کیسه وکیوم برنج کیسه نایلونی

راهنما 09129474073

مآخذ کار بسته بندی وکیوم،خالی نمودن هوای درون هر گونه بسته یا کیسه به طور کامل است که این امر باعث میشود موادی که درون بسته بندی قرار میگیرد در محیط خلا قرار بگیرد،که این کار باید با استفاده از دستگاه هایی که ویژه بسته بندی وکیوم است انجام شود.وکیوم کردن موادغذایی از جمله برنج باعث ماندگاری هرچه بیشتر برنج میشود زیرا اکسیژن و هوا اصلیترین دلیل تغییرات شیمیایی و فیزیکی و در نهایت پوک شدن و خراب شدن برنج و انواع مواد غذایی میباشد.

باکتری ها و میکروب ها برای فعالیت و ادامه بقا خود به هوا و اکسیژن نیاز دارند و این اکسیژن و هوا داخل کیسه ها با وکیوم شدن کیسه ها از بین میرود. بهترین بسته بندی نمک را از ما بخواهید. از ویژگی ها و مزایای کیسه وکیوم برنج میتوان به *افزایش ماندگاری برنج (2 تا 3 سال ماندگاری) *عدم نیاز به مواد نگهدارنده (قرص برنج،ماده ای بسیار سمی و خطرناک) *صرفه جویی(امکان نگهداری به مدت طولانی که این امر باعث میشود ضایعات موادغذایی کاهش یابد)*حفظ طعم و کیفیت (از بین نرفتن عطر و بوی برنج) اشاره کرد.

استفاده از کیسه وکیوم برنج یکی از روش های مدرن و نوین میباشد که بهترین روش برای افزایش ماندگاری برنج و بسیاری از مواد غذایی میباشد.مزایایی که کیسه نایلونی نسبت به کیسه پارچه های دارد به شرح ذیل میباشد:

*کیسه های نایلونی قابلیت وکیوم شدن دارند ولی کیسه های پارچه ای این قابلیت را به هیچ وجه ندارند.

*ضد اب و مقاوم در برابر نم و رطوبت ،کیسه های پارچه ای به راحتی رطوبت را جذب کرده و این رطوبت باعث پوک و پوسیده شدن برنج میشود در صورتی که کیسه های نایلونی ضد اب بوده و از ورود اب به داخل کیسه ها جلوگیری میکند.

*کیسه نایلونی نسبت به  کیسه پارچه ای بهداشتی تر بوده زیرا بافت نایلون به صورت یکنواخت بوده و از نفوذ هر گونه میکروب به داخل کیسه جلوگیری میکند در صورتی که در بین تاروپود کیسه های پارچه ای فاصله وجود دارد که باعث ورود میکروب و الودگی به داخل کیسه ها میشود.

*کیسه های پارچه ای به صورت یک دست بافته میشود و امکان مشاهده محتویات داخل کیسه وجو د ندارد ولی کیسه نوع نایلونی قابیلت پنجره دار شدن را دارد که این قسمت شفاف بوده و امکان مشاهده محتویات درون کیسه ها را به مشتری میدهد.

کیسه های وکیوم برنج به دو صورت زیپ دار و پلاستیکی در بازار وجود دارد که کیسه های زیپ دار برای مصرف برنج به مقدار کم بوده ولی کیسه های پلاستیکی که به اسم جامبوبگ(بیگ بگ) در بازار شناخته شده است برای ذحیره سازی و جابجایی برنج در تناژ بالا بوده و بهترین گزینه برای کشاورزان زحمت کش ،تجار و صادرکنندگان برنج و موادغذایی میباشد.

کیسه های جامبوبگ به دلیل ضدرطوبت بودن،انعطاف پذیری بالا،دارا بودن دسته های مقاوم برای حمل و جابجایی،مقاوم در برابر تابش نور افتاب و نور ماورا بنفش،امکان میباذخیره سازی ،نگهداری،حمل و جابجایی برنج و موادغذایی از 50 کیلو تا 5 تن میباشد که این ویژگی متناسب برای تاجرین و صادرکنندگان و کشاورزان میباشد . برای استعلام   قیمت جامبو بگ تماس بگیرید