خرید و قیمت اسلینگ بگ از تولید کننده انواع جامبوبگ ها| ارسال به سراسر ایران

قیمت اسلینگ بگ بدنه دار انواع بیگ بگ ها

کد محصول x4483

تومان 1000

راهنما 09129474073

قیمت 1000

تومان 1000

 یکی از تیپ های جامبوبگ ،اسلینگ بگ میباشد،که اسلینگ بگ خود به دو تیپ تقسیم میشود: اسلینگ بگ بدنه دار و اسلینگ بگ بدون بدنه. مناسبترین قیمت اسلینگ بگ را از ما بخواهید. ما به عنوان طراح و تولید کننده F.I.B.C   انواع جامبو بگ، بیگ بگ، بگ پالت و اسلینگ بگ از پارچه های پلی پروپیلن با گرید بالا در ایران فعالیت می کنیم.

امروزه با حذف پالت های چوبی که در برخی مواقع نسبت به رطوبت واکنش نشان میدهند وباعث خسارتهایی جبران ناپذیریی به محموله هایی با تناژ بالا میشود وهم چنین نقل و انتقال دشوار با پالت هایی چوبی،از اسلینگ بگ های که بدون بدنه هستند برای صادرات  محموله هایی که بصورت پاکتی هستنداز جمله نمک،دانه های گیاهی،مصالح ساختمانی و... استفاده میشود.

نقل و انتقال تیپ اول( اسلینگ بگ بدنه دار) بوسیله لیفتراک انجام میشود،ولی نقل و انتقال تیپ دوم ( بدون بدنه)با توجه به ساختار این تیپ که دارای یک کفی و چندین تسمه بسیار مقاوم در اطراف کفی میباشد که بوسیله جرثتقیل جابه جا میشوند.اسلینگ بگ های تیپ دوم بسیار مناسب برای محمولهایی میباشد که توسط کشتی جا به جا میشوند و همچنین جابه جایی که در ارتفاعات بلند انجام میشوند.

یک نوع دیگری از اسلینگ بگ در صنعت تجارت انواع بیگ بگ ها،به نام *خودایستا وجود دارد ،همانطور که از اسم این نوع اسیلنگ بگ مشخص است ایستادگی ،پایداری و ثبات کیسه میباشد.طراحی و الگو دوخت ان به صورت کیسه های متفاوت تر از کیسه های دیگر جامبوبگ است که باعث بالا رفتن هزینه تولید میباشد/چنین کیسه هایی مناسب برای مصرف کنندگانی است که:کمبود فضا برای نگهداری محصولات و تولیدات خود دارند و همچنین نداشتن انبار و در اخر مصرف کنندگانی که محصولات و تولیدات خود را به صورت ستونی بر روی یکدیگر میچینند.

امید بر این داریم که مطالب کاربردی به شما همراهان همیشگی ارائه داده باشیم،همکاران ما در 24 ساعت شبانه روز اماده پاسخگویی،راهنمایی شما عزیزان برای ثبت سفارش   کیسه وکیوم برنج  تولید جامبوبگ و استعلام قیمت اسلینگ بگ و انواع بیگ بگ ها واماده ارسال به اقصی نقاط سرزمین پهناور ایران،کشورهای مدیترانه،کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه با توجه به شماره های مندرج در سایت میباشند.



براي اكنون مطلبي يافت نشد