فروش کیسه قند و شکر مستقیم از تولید کننده در تهران ارسال به کل کشور

کیسه قند و شکر نایلون بسته بندی قندوشکر

کد محصول x4619

تومان 1.230

راهنما 09129474073

قیمت 1.230

تومان 1.230

همان طور که میدانید قند و شکر یک فراورده صنعتی از چغندر و نیشکر میباشد که دارای ساکاروز میباشند و از انجایی که ساکاروز موجود در قند و شکر پیش از استفاده نباید در معرض نم،رطوبت،تابش نور افتاب و نور ماوراءبنفش قرار بگیرد زیرا دیگر قابل استفاده نمیباشد ،بنابراین برای جلوگیری از این گونه اتفاقات باید تولیدکننده قند و شکر در کارخانجات از کیسه هایی برای بسته بندی قند وشکر در حجم بالا استفاده کند که دارای استاندارهای جهانی و ضریب ایمنی بالا باشد.

کیسه قند و شکر در حجم و تاژ بالا کیسه هایی از جنس پروپیلن یا پلی اتیلن که مناسب برای نگهداری،ذخیره سازی،حمل و جابجایی قند و شکر میباشند.کیسه های بیگ بگ کیسه های مناسب برای این امر میباشند که از این کیسه هابرای محصولات  به صورت فله ای و عمده ای میتوان استفاده کرد. شما با خرید کیسه جامبوبگ به جای نایلون بسته بندی قندوشکر از ورود هر گونه رطوبت و تابش نور افتاب و نور ماوراء بنفش جلوگیری می کند..

کیسه جامبوبگ در سایزها،وزن و طرح های مختلف در بازار موجود میباشد و برخی از جامبوبگ ها نیز با توجه به نیاز و طبق خواسته استفاده کننده توسط تولیدکننده تولید میشود.کیسه هایی که توسط شرکت تافت بافت تولید و عرضه میشود، نایلون بسته بندی قندوشکر ویژگی های جامبوبگ را ندارد و زود در اثر رطوبت و نم از بین می رود اما جامبوبگ ضد نم و رطوبت است.  مزایای حمل بار با جامبو بگ بسیار زیاد است و در مقاله جداگانه ای توضیح دادیم. دارای استانداردهای موسسه ایزو و زیر نظر کمیسیون تکنولوژی میباشد و با در نظر گرفتن ضریب ایمنی بالا(SF)و رعایت نکات اصولی کیسه های جامبو بگ (بیگ بگ) را تولید و عرضه میکند.

شرکت تافته بافت با داشتن متخصصین مجرب و با تجربه و همچنین با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های و فن آوری نوین ،برترین تولید کننده کیسه بیگ بگ انواع کیسه های جامبو بگ ویژه نگهداری،ذخیره سازی،حمل و جابجایی فند و شکر در سراسر ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس،مدیترانه،خاورمیانه و کشورهای دوست و همسایه میباشد.متقاضیان کیسه قند و شکر جامبوبگ کافیست با یک تماس ساده با کارشناسان و مشاورین شرکت تافته بافت پس از مشاوره رایگان،سفارشات خود را در هر سایز،وزن و طرح همراه با چاپ موردنظر خود بر روی کیسه ها ثبت کنند و آماده تحویل کیسه های خریداری شده خود در حداقل ترین زمان در شهر خود باشند.