تولید و فروش کیسه لمینت دار یک سردوخت

کیسه لمینت دار گونی پلاستیکی لمینت

کد محصول x4579

تومان 55.000

راهنما 09129474073

قیمت 55.000

تومان 55.000

اگر به دنبال کیسه هایی میباشید که از محصولات شما به خوبی در مقابل نم،رطوبت و تابش نور افتاب جلوگیری کند کیسه های لمینت(لامینه دار) بهترین گزینه برای شما میباشد.  کیسه های AD STAR این کیسه ها به صورت 2 لایه بوده که لایه خارجی ان از جنس پلی پروپلین(PET) و لایه داخلی که بنام استر است از جنس گونی یا نایلون  که به صورت گردبافت میباشد .

کیسه لمینت دار در مقایسه با کیسه های سنتی(طرح قدیمی،پلاستیکی)از مقاومت بسیار بالایی در مقابل نم،رطوبت و جابجایی برخوردار است،همانطور که گفته شد لایه خارجی که ازجنس پلی پروپیلن میباشد که بافت پلی پروپیلن از ترموپلاست است که باعث منعطف هر چه بیشتر کیسه ها میشود که مقاومت کششی به کیسه ها میدهد.

قابل ذکر میباشد که کیسه گونی پلاستیکی لمینت دار از نفوذ رطوبت نسبی پیشگیری کرده،برای این پیشگیری از رطوبت حتما باید لایه داخلی نایلونی(کیسه پرز)استفاده شود که این مدل کیسه لمینت دار از ورود رطوبت پیشگیری میکند.کیسه های لمینت دار به شکلی طراحی شده اند که در انتهای(کف) ان دوخت به کار رفته است و سر کیسه پس از پر شدن با دستگاه دوخته میشود.

از ویژگی های چشمگیر کیسه های لمینت دار میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:#مقاومت در برابر نم و رطوبت و حفظ رطوبت محصولی که درون کیسه ها است #با توجه به وزن کم کیسه ها ،اما کیسه ها دارای استحکام و مقاومت بالایی میباشد #شکل پذیری کیسه ها(به دلیل گردبافت بودن) #به دلیل برش سرد و دوخت از ریش شدن سر کیسه ها جلوگیری میشود #ظاهری شکیل و زیبا #قابلیت چاپ بر روی کیسه ها(با توجه به سفارش مصرف کننده) #استفاده این کیسه ها در صنایع مختلف # امکان استفاده مجدد از کیسه ها #قابل بازیافت #مقرون به صرفه بودن نسبت به بقیه کیسه های جامبوبگ و....

کیسه های لمینت دار در رنگ های متنوع از جمله سبز،ابی،قرمز،زرد،سفید و....قابل چاپ میباشند و هم چنین مصرف کننده میتواند روی کیسه ها برند و ارم شرکت یا کارخانه خود و اطلاعاتی که مربوط به محصول درون کیسه است را به تولیدکننده درخواست دهد.   جامبوبگ تک و دو حلقه کیسه گونی پلاستیکی لمینت دار در تمام صنایع قابل استفاده میباشد اعم از :#کشاورزی #دامپروری(دام وطیور) #شیمیایی #ساختمانی #عمرانی #غذایی #معدنی و....



براي اكنون مطلبي يافت نشد