خرید کیسه جامبو بگ( بیگ بگ) تولید شده از بهترین مواد ارسال به کل ایران

خرید کیسه جامبو بگ تولید جامبوبگ

راهنما 09129474073

به جرات میتوان گفت : که در صنعت جابه جایی و نقل وانتقال محموله های بزرگ اولین وسئله ای که حرف اول را میزند جامبوبگ است.وسیله ای بسیار کاربردی که دارای ویژگی های بسیار مطلوبی میباشد.استفاده از جامبوبگ باعث کاهش زمان وحداقل زمان برای جابه جایی می باشد . تولید جامبوبگ برای ترانزیت کالاهایی که تناژ بالایی دارند و به راحتی قابل حمل ونقل و جابه حایی نیستند به کار میرود و استفاده از ان بسیار راحت و اسان میباشد .

تعداد دسته ها و سایزهای مختلف جامبوبگ

جامبوبگ  ها با توجه به سایزشان به 3 دسته طبقه بندی میشوند ،2 دسته،4دسته و 8 دسته.که سایزها با توجه به نوع مصرفی و سفارش خریدار ساخته میشوند.زمانی که حمل و انتقال با جرثتقیل باشد ، قلاب چرثتقیل داخل دسته های جامبوبگ قرار میگیرد و ان را بدون نیروی انسانی جابه جا می کند ودر صورت لزوم به راحتی با لیفتراک در کارخانجات و بندرهای باربری جا به جا میشوند.

تولید جامبوبگ مقاوم در نور و سرما ور رطوبت

"جامبوبگ ها در برابر نور ماوراءبنفش ، نورخورشید و سرما به دلیل وجود نخ های یووی دار در بافت پارچه (گونی) دارای استقامت بالایی میباشند . لازم به ذکر است که مصرف کنندگان ،تجاروصادرکنندگان ،شما عزیزان به راحتی و اطمینان خاطر میتوانید برای بسته بندی ایمن وجابه جایی ایمن برای صادرات محموله های خود  در قالب   اسلینگ بگ بدنه دار به شهرها و کشورهای دور که دارای تناژ و حمل با کشتی میباشند با خیالی اسوده از جامبوبگ استفاده کنید.دلیل اینکه میگوییم با خیالی اسوده این است که جامبوبگ های شرکت ما این اطمینان را به شما میدهند که استقامت بسیار بالایی در برار رطوبت و نم موجود در جابه جایی دارد.

خرید کیسه جامبو بگ در کوتاه ترین زمان ارسال به تمام ایران

مصرف کنندگان  کیسه پرکن، تجار و صادرکنندگان عزیز میتوانند برای خرید کیسه جامبو بگ های خود در هر سایزی که برایشان کاربردی بوده به همکاران ما سفارش کیسه نمک جامبو و انواع کیسه های مورد نظر خود را ثبت کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.مشاورین و همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو شما همراهان عزیز می باشند و امادگی ارسال به تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران و کشورهای مجاور می باشند.