دسته بندی جامبوبگ ها و عوامل موثر در قیمت جامبو بگ|طبقه بندی جامبو بگ

دسته بندی قیمت جامبو بگ خرید کیسه بیگ بگ

راهنما 09129474073

جامبوبگ یک وسیله بسیار کاربردی است که برای جابجایی ابزارالات ,کالاهایی کیلویی (غیربسته بندی )و موادی که به صورت پودری هستند.این وسیله کاربردی در ابعادهای بسیار بزرگ هستند که از جهت قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند و در بازار تجارت از این محصول بسیار استقبال گردیده است.این مجصول درسایزهای مختلفی موجود است و به راحتی میتوانیم با چامبوبگ کالا و وسایل موردنظر خود را جابه جا کنید .

 

جامبوبگ ها را میتوان با توجه به ویژگی های زیر در دسته های مختلف  طبقه بندی کرد:

  • وزن
  • دسته
  • جنس(الیاف تشکیل دهنده)
  • پایداری دربرابر نم و رطوب
  • دوخت سر و ته

 وزن و ظرفیت کیسه

جامبوبگ ها با ظرفیت و  گنجایش های متفاوت برای بارگیری مواد مختلف تولید می شوند.(حداقل گنجایش  1تن و حداکثر گنجایش 5 تن) که تحمل 1 تا 5 تن بسته به جنس جامبوبگ و مدل و دوخت میباشد .

 دسته کیسه بگ جامبو (تسمه)

مواد تشکیل دهنده دسته های جامبوبگ ها تسمه هایی است که از جنس پلی پروپلین می باشد که پروپلین موجود در دسته باعث کشسانی شدن دسته میشود  که استقامت دسته ها را برای جابه جایی بالا مبرد. تسمه جامبوبگ تولید میشود. در ضمن جامبوبگ ها ( با توجه به ابعاد)بصورت 2 دسته.4 دسته و 8 دسته در بازا موجود میباشد .

جنس گونی ( تار و پود و الیاف تشکیل دهنده )

جامبوبگ ها از جنس گونی ( پارچه هایی با بافت بسیار ریز ) میباشند که بصورت تک برش دوخته میشوند . واحد گرم بر متر مربع پارچه برای تشان دادن مقدار تحمل وزن پارچه کیسه جامبو بگ به کار می رود. این واحد ترام گونی را نشان می دهد یعنی  در هر ۱ متر مربع از پارچه کیسه، چه مقدار وزن بر حسب گرم تحمل وزن وجود دارد. در واقع بین دو جامبوبگ با ابعاد  یکسان  تراکم بیشتر قیمت بالاتری دارد پس تراکم گونی در قیمت جامبو بگ موثر است. ابعاد کیسه بیگ بگ استاندارد یا طبق سفارش مشتری دوخته میشود. پارچه‌های کیسه به صورت متعارف به وزن‌های 135، 150،175، 180 و 200 گرم تقسیم بندی می شوند.

دوخت ابتدا و انتهای کیسه

نوع کالا . موضع و محل و روش تخلیه در دوخت سر و ته جامبوبگ ها تاثیر دارد . مکان استفاده  کیسه، روش پر آماده کردن یا تخلیه محصول از کیسه و موادی که قرار است با کیسه حمل شوند در دوخت سر و ته آن و مکانیزم تخلیه و پر شدن آن تاثیر دارد.

پایداری در برابر رطوبت و نم

.بعضی از کالاها هستند که در برابر نم و رطوبت سریعا واکنش نشان میدهند که برای جابجایی این کالاها باید از جامبوبگ هایی استفاده شود که  دارای لمینیت باشند زیرا لمینیت موجود در جامبوبگ از فاسد شدن  و خراب شدن کالا جلوگیری میکند .

در پایان میتوان گفت که برای خرید کیسه بیگ بگ با کیفیتی بالا حتما به خاطر  داشته باشید که گارانتی برای حمل بار از مدیریت پروژه اخذ نماییدکه انجام  این کارموثرترین روش برای خرید کیسه بیگ بگ  میباشد. قیمت جامبو بگ به عوامل مختلفی نظیر پارچه، جنس نخ، نوع بافت، وزن، ابعاد، نوع محصول، کاربردها و برند کیسه بستگی دارد. شما می توانید همه روزه حتی ایام تعطیل برای خرید جامبو بگ با شماره بالای همین صفحه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما بهره ببرید.

 

خرید کیسه جامبو بگ تولید جامبوبگ

خرید کیسه جامبو بگ از تولید کننده بیگ بگ و انواع کیسه های بزرگ فروشنده با انصاف قیمت مناسبتر از همه جا ارسال کالا به سراسر کشور تولید جامبوبگ موردنظر خود را به ما بسپارید .. به جرات میتوان گفت : که در صنعت جابه جایی و نقل وانتقال محموله های بزرگ اولین وسئله ای که حرف اول را میزند ...ادامه مطلب

جامبوبگ است.وسیله ای بسیار کاربردی که دارای ویژگی های بسیار مطلوبی میباشد.استفاده از جامبوبگ باعث کاهش زمان وحداقل زمان برای جابه جایی می باشد . تولید جامبوبگ برای ترانزیت کالاهایی که تناژ بالایی دارند و به راحتی قابل حمل ونقل و جابه حایی نیستند به کار میرود و استفاده از ان بسیار راحت و اسان میباشد . تعداد دسته ها و سایزهای مختلف جامبوبگ جامبوبگ  ها با توجه به سایزشان به 3 دسته طبقه بندی میشوند ،2 دسته،4دسته و 8 دسته.که سایزها با توجه به نوع مصرفی و سفارش خریدار ساخته میشوند.زمانی که حمل و انتقال با جرثتقیل باشد ، قلاب چرثتقیل داخل دسته های جامبوبگ قرار میگیرد و ان را بدون نیروی انسانی جابه جا می کند ودر صورت لزوم به راحتی با لیفتراک در کارخانجات و بندرهای باربری جا به جا میشوند. تولید جامبوبگ مقاوم در نور و سرما ور رطوبت "جامبوبگ ها در برابر نور ماوراءبنفش ، نورخورشید و سرما به دلیل وجود نخ های یووی دار در بافت پارچه (گونی) دارای استقامت بالایی میباشند . لازم به ذکر است که مصرف کنندگان ،تجاروصادرکنندگان ،شما عزیزان به راحتی و اطمینان خاطر میتوانید برای بسته بندی ایمن وجابه جایی ایمن برای صادرات محموله های خود  در قالب  اسلینگ بگ بدنه دار به شهرها و کشورهای دور که دارای تناژ و حمل با کشتی میباشند با خیالی اسوده از جامبوبگ استفاده کنید.دلیل اینکه میگوییم با خیالی اسوده این است که جامبوبگ های شرکت ما این اطمینان را به شما میدهند که استقامت بسیار بالایی در برار رطوبت و نم موجود در جابه جایی دارد. خرید کیسه جامبو بگ در کوتاه ترین زمان ارسال به تمام ایران مصرف کنندگان  کیسه پرکن، تجار و صادرکنندگان عزیز میتوانند برای خرید کیسه جامبو بگ های خود در هر سایزی که برایشان کاربردی بوده به همکاران ما سفارش کیسه نمک جامبو و انواع کیسه های مورد نظر خود را ثبت کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.مشاورین و همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو شما همراهان عزیز می باشند و امادگی ارسال به تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران و کشورهای مجاور می باشند.